Рекламації

Шановні клієнти, якщо ви зіткнулися з невідповідним виконанням замовлення інтернет-магазином PRINTSCAN, просимо вас ознайомитися з основними правилами подачі рекламацій.

Рекламації з приводу невідповідного виконання замовлення приймаються до розгляду протягом 20 годин з моменту отримання замовлення.

Рекламація повинна бути оформлена замовником.

В рекламації необхідно зазначити номер замовлення.

Щоб подати рекламацію, необхідно заповнити форму зворотного зв'язку, або написати листа на адресу: sale@printscan.ua. У листі необхідно описати ситуацію і прикріпити підтверджуючі фотознімки.

На протязі 12 годин з моменту отримання рекламації адміністратор інтернет-магазину PRINTSCAN відправляє відповідь про отримання рекламації.

Не пізніше 3-х робочих днів з моменту отримання рекламації клієнт отримує обґрунтовану відповідь на рекламацію і можливі варіанти вирішення ситуації, яка склалася.

Розгляд рекламації неможливий в тому випадку, якщо:

  1. Рекламацію не було оформлено в письмовому вигляді у формі зворотного зв'язку, або не було написано листа за адресою: sale@printscan.ua.
  2. Рекламацію було оформлено не замовником, а іншою особою.
  3. В рекламації не було вказано номер замовлення.
  4. Не були надані фотографії, які підтверджують факт рекламації.
  5. Замовник більше трьох днів не відповідає на повідомлення адміністратора інтернет-магазину PRINTSCAN.
  6. Замовник не веде конструктивний діалог.
  7. Анонімні звернення.
  8. Рекламації, що містять в собі ненормативну лексику, погрози або образи в бік співробітників інтернет-магазину PRINTSCAN автоматично видаляються без розгляду.