Гарантія та сервіс

Компанія PRINTSCAN є офіційним дилером всіх виробників торгового обладнання, яке представлено на сайті. Тому весь товар, придбаний в нашому магазині, має гарантійний талон, за яким Ви завжди можете до нас звернутися. Кожен товар має гарантію не менше 6 місяців, в залежності від гарантійних зобов'язань виробника. Гарантійний термін уточнюйте безпосередньо на сторінці товару або у співробітників магазину.

Обмін та повернення товару

Весь товар в нашому магазині оригінальний і має офіційну гарантію виробника. Термін гарантійного обслуговування складає від 6 до 24 місяців, в залежності від типу товару та його виробника. Для гарантійного обслуговування товару, придбаного в магазині, Ви можете звернутися безпосередньо за контактними телефонами на сайті або в магазин за адресою: Київ, вул. Маршала Рибалко, 10/8.

Обмін і повернення товару, придбаного в інтернет-магазині printscan.ua, здійснюється відповідно до «Закону про захист прав споживачів».

Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався, і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Умови приймання комплектуючих до гарантійного обслуговування проводиться в технологічній упаковці, при обов'язковій наявності заводського комплекту поставки виробу для транспортування.

Магазин не несе гарантійних зобов'язань, а вироби (комплектуючі) знімаються з гарантійного обслуговування в наступних випадках:

  • втрати (продажу) гарантійного талона та/або втрати (продажу) самого виробу та/або документа, що підтверджує покупку;
  • експлуатації Споживачем виробів (комплектуючих) без підключення кабелів електроживлення до контуру заземлення на робочому місці, а також в результаті збитку, викликаного невідповідністю електроживлячих, кабельних і телекомунікаційних мереж вимогам діючих в Україні вітчизняних і міжнародних технічних стандартів (ДСТУ, ГОСТ, МЕК, EN, ISO ), норм і правил, а також внаслідок перепадів напруги в електромережі та/або раптового відключення (подачі) електроенергії;
  • збитку внадслідок недотримання споживачем правил експлуатації та/або використання виробів (комплектуючих) не за прямим призначенням;
  • порушення Споживачем пломб (стікерів) Виробника (Постачальника), виробів (комплектуючих) і наявності механічних пошкоджень, а також шкоди внаслідок умисних (руйнівних) та/або помилкових (через незнання) дій Споживача;
  • наявність слідів стороннього втручання ззовні та/або виконання ремонту не в сервісному центрі, а також при попаданні всередину виробів (комплектуючих) сторонніх предметів, рідин, комах (живих і неживих організмів) та ін.
  • експлуатації Споживачем неліцензійних компакт-дисків та/або їх руйнування з будь-яким вмістом;
  • при форс-мажорних обставинах;
  • при порушенні правил експлуатації виробу;
  • некомплектні та/або не упаковані вироби (комплектуючі), відсутність будь-яких обов'язкових елементів (компонентів) комплектації (базової конфігурації).

Всі умови гарантії діють в рамках законодавства про захист прав споживачів і регулюються законодавством України.

Витяг із закону:

«Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром».